Hvordan bruger vi Teams i Rotary Danmark
Opret et Teamsmøde
Gå på portal.rotary.dk og log på din officekonto med dit brugernavn (medlemsnr@rotary.dk) og din adgangskode.
Klik på linket med dit medlemsnr@rotary.dk. Du kommer nu ind i din mailboks.
Du skal nu gå til din kalender - klik på kalenderikonet, som vist på billedet.
Din kalender bliver nu vist. Vælg dato for mødet, og klik derefter på det tidspunkt du ønsker at mødet skal starte på. På billedet er der valgt kl. 08.30.
Klik nu på "Flere indstillinger".
Der åbnes nu et billede, hvor du kan indtaste alle mødedetaljerne.
Der hvor pilen peger, vælger du om det skal være et Teamsmøde. Klik på slideren, hvis du ønsker at det skal være et Teamsmøde.
Hvis du ønsker at invitere andre til et Teamsmøde, så udfylder du deres email adresse i feltet "Inviter deltagere".
Når du har udfyldt alle oplysninger om mødet, så klikkes der på GEM knappen i venstre hjørne og mødet gemmes.
Når du har klikke på GEM, så er mødet gemt, og hvis du har inviteret til et Teamsmøde og indtastet emailadresser, er mødeinvitation sendt til de email adresser, der er angivet.